loading...
پله های دانش
بهنود بازدید : 44 نظرات (0)

یکی از بهترین هدایایی که برای عرض تبریک به مناسبت ازدواج یک زوج می توانید فرستاده یا با خود به مراسم ببرید ، تاج گل عروسی است که می توانید توسط آن احساسات و عواطف خود را نشان داده و در فرد گیرنده نیز احساس خوشایندی ایجاد کنید.
گل ها از دیر باز در مراسمات مختلف مورد استفاده قرار می گرفتند و به دلیل لطافت و زیبایی خاصی که دارند می توانند به خوبی عواطف و احساسات را منتقل کنند.
اما تاج گل انتخابی برای تبریک گفتن به مناسبت ازدواج و عروسی باید دارای چه ویژگی هایی باشد و گل های مناسب قرار گرفتن در این تاج گل کدام گل ها هستند ؟ این ها مواردی است که در این مقاله به آنها پرداخته شده است. فراموش نکنید این روزها ، امکان خرید از گل فروشی اینترنتی هم فراهم است.


چه گل هایی مناسب برای قرار گرفتن در تاج گل عروسی می باشند؟

- گل رز
یکی از بهترین و زیباترین گل ها برای قرار گرفتن در تاج گل عروسی گل رز است و کمتر کسی پیدا می شود که این گل را دوست نداشته باشد.
این گل از بیش از ۱۰۰ گونه مختلف تشکیل شده و در رنگ های متفاوتی در بازار موجود می باشند که هر یک از این رنگ ها معنا و مفهوم خاصی داشته و پیام متفاوتی را منتقل می‌کند.
به عنوان مثال رز قرمز نماد علاقه و عشق بوده و اشتیاق دو طرفه را نشان می‌دهند.
گل رز سفید معصومیت و پاکی و نشان داده و نماد آغازی نو است.
استفاده از گل رز زرد پیام دوستی و اهمیت را نشان داده و گل رز صورتی پیام های مانند شادی و قدردانی را منتقل می‌کند.
بنابراین استفاده از رز زرد و صورتی در تاج گل عروسی مناسب می باشد


- گل داوودی
گل داوودی یکی از گل های زیبا و مناسب برای قرار گیری در تاج گل عروسی می باشد که می‌تواند پیام شادی و خوش بینی را منتقل کند.


- گل شب بو
برای آنکه بتوانید شادی و عشق را توسط گل به عنوان کادو منتقل کنید ، می‌توانید از گل شب بو به رنگ سفید در تاج گل تبریک به مناسبت عروسی استفاده کنید.


- گل لیلیوم
گل لیلیوم یکی از گل های پرطرفدار و زیبا برای قرار گرفتن در تاج گل عروسی می باشد.
این گل همانند گل رز دارای رنگ های متفاوتی بوده و هر کدام پیام خاصی را منتقل می کنند.
مناسب ترین رنگ گل لیلیوم برای قرار گرفتن در تاج گل تبریک عروسی گل لیلیوم زرد به نشانه شادی و رضایت بوده و گل لیلیوم صورتی که نماد آرزوی خوشبختی و شادکامی است .


- گل مگنولیا
این گل از شکوفه های زیاد و گلبرگ های ضخیم تشکیل شده و استفاده از رنگ بنفش آن که پیام آرزوی خوشبختی می باشد ، بهترین انتخاب برای استفاده در تاج گل عروسی است.


- گل مریم
این گل از رایحه زیاد و دل انگیزی برخوردار بوده و شکوفه های زیادی دارد و می تواند زیبایی خیره کننده ای به تاج گل عروسی ببخشد.


- گل کوکب
یکی دیگر از گل هایی که مناسب برای استفاده در تاج گل تبریک عروسی است کوکب نام دارد که از ۳۰ گونه متفاوت تشکیل شده و در رنگ های مختلف موجود می باشد.
این گل یکی از مناسب ترین گل ها برای تبریک ازدواج است.

نحوه انتخاب مناسب ترین نوع تاج گل برای عروسی

- انتخاب گل های تازه با دوام و ماندگاری بالا
ماندگار بودن گل ها و دارا بودن عمر زیاد از ویژگی هایی است که در هنگام انتخاب گل برای قرار گرفتن در تاج گل باید به آن دقت شود ، زیرا در صورتی که گل های انتخابی از انواعی باشند که عمر کمتری داشته و در مدت زمان کمی پژمرده و پلاسیده می شوند ممکن است در طول مراسم طراوت و تازگی خود را از دست داده و خراب شوند که در این صورت تاج‌گل شما جلوه زیبایی نخواهد داشت.


- انتخاب گل هایی با رنگ مناسب
در صورتی که دوست دارید توسط تاج گلی که به مراسم عروسی می‌ برید شادی و انرژی را منتقل کنید ، می توانید گل هایی با رنگ شاد انتخاب کنید .
علاوه بر آن با انتخاب رنگ شاد گل ها تاج گل شما به هدیه ای خاص و منحصر به فرد نیز تبدیل می شود.
در صورتی که از گل های مختلف مانند لیلیوم زرد ، آنتوریوم قرمز و غیره استفاده کنید می توانید جلوه خاصی به تاج ‌گل خود بیافزایید.
اگر سلیقه مخاطب را دانسته و می دانید به کدام گل ها علاقه مند است بهتر است نوع گل انتخابی خود را بر اساس علایق و سلیقه شخص مورد نظرتان انتخاب کنید.


- انتخاب مناسب نوع تاج گل
تاج های گل در انواع مختلف یک طبقه ، دو طبقه ، سه طبقه ، ترنجی و درباری طبقه بندی می ‌شوند ، بنابراین بهتر است برای آنکه یک هدیه مناسب داشته باشید و تاج گل خود را بر اساس میزان آشنایی خود با میزبان و متناسب با بودجه در نظر بگیرید.
با توجه به اینکه تاج های دو طبقه و سه طبقه ارتفاع زیادی دارند بهتر است از تاج گلی استفاده کنید که با قد خودتان متناسب بوده و بتوانید آن را حمل کنید.
- استفاده از متن مناسب بر روی کارت
هنگام سفارش و خرید تاج گل عروسی بهتر است کارت کوچکی را انتخاب کرده و متن مختصری که دارای انرژی مثبت می باشد بر روی آن بنویسید و در انتها نام خود را بر روی کارت درج کنید.

- مشاوره بگیرید
هنگام انتخاب گل ها ، از گلفروشی بخواهید به شما در انتخاب گل کمک کند . 

برچسب ها گل , تاج گل , عروسی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 740
  • بازدید کلی : 2,107