loading...
پله های دانش
بهنود بازدید : 34 نظرات (0)

 

 

امروزه پکیج های ایران رادیاتور از جمله وسایل های گرمایشی محبوب در ایران به شمار رفته و بسیاری از خانوارها از محصولات این شرکت برای گرمایش منازل خود استفاده می کنند.

ایران رادیاتور یکی از شرکت های بزرگ در زمینه تولید محصولات تاسیساتی مانند شوفاژ پکیج های دیواری و زمینی ، مشعل های خانگی و صنعتی و انواع رادیاتورهای آلومینیومی می باشد که در سال ۱۳۵۷ در تهران تاسیس شد.

 

انواع پکیج های ایران رادیاتور

 

1. پکیج های دیواری

پکیج های دیواری به علت سر و صدای کمی که دارند ، بیشتر در آپارتمان ها استفاده می شوند و دارای یک سنسور برای تشخیص جریان آب می باشند که هنگامی که شیر آب گرم باز می شود شروع به فعالیت کرده و و باعث روشن شدن مشعل می‌شود ، سپس آب توسط مبدل حرارتی گرم می شود.

 

2. پکیج زمینی

این نوع پکیج ها همانند آبگرمکن های قدیمی بر روی زمین قرار گرفته و فضای زیادی را اشغال می کنند .

پکیج های زمینی به خاطر سر و صدای زیادی که دارند مناسب آپارتمان نبوده و از آنها در خانه های ویلایی که دارای متراژ بالایی می باشند ، استفاده می شود.

یکی از ویژگی های پکیج های زمینی این است که دارای یک مخزن برای ذخیره کردن آب گرم می باشند که این مسئله باعث می شود در صورتی که برق قطع شود مقداری آب گرم درون مخزن باقی بماند.

 

خرابی های رایج پکیج ایران رادیاتور

پکیج به دلیل استهلاک بالا همواره در معرض خرابی است. البته پکیج های ساخت تولیدکنندگان با سابقه و معتبر دیرتر دچار خرابی شده و در صورت بروز خرابی ، بواسطه شبکه گسترده خدمات پس از فروش در کمترین زمان ، قابل سرویس و تعمیر است .

1. بالا بودن فشار در پکیج

در صورتی که لوله ها دچار گرفتگی و انسداد شده باشند ، فشار پکیج به صورت غیرطبیعی بالا می رود . برای برطرف شدن این مشکل باید انسداد لوله ها برطرف شود.

 

2. عدم تامین آب گرم توسط پکیج

در صورتی که پکیج نتواند آب را گرم کند ابتدا باید فشار آب بررسی شود ، زیرا در صورتی که فشار آب کافی نباشد مشعل پکیج نمی تواند روشن شود اما در صورتی که که فشار آب مناسب باشد ، باید پمپ پکیج مورد بررسی قرار گیرد.

 

3. عدم روشن شدن دستگاه

در صورتی که برق قطع باشد یا دستگاه به برق متصل نباشد ، پکیج روشن نمی شود اما در صورتی که مشکلی از نظر برق وجود نداشته باشد برای برطرف شدن این مشکل باید فیوزها بررسی شده و در صورت لزوم تعویض شوند.

 

4. عدم روشن شدن شمعک دستگاه

این مشکل در صورتی ایجاد می‌شود که ورودی پکیج دچار مشکل شده و شمعک قادر به روشن شدن نباشد .

برای برطرف کردن این مشکل پس از بازکردن آب گرم باید شمعک پکیج را به صورت دستی روشن کنید. اگر شمعک بدون هیچ مشکلی روشن شود احتمال خراب بودن شمعک وجود داشته و ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد .

 

5. داغ شدن بیش از حد آب توسط پکیج

 

در صورتی که کلید تنظیم دما دچار مشکل شده باشد و یا تنظیمات شعله درست نباشد ، راه آب مسدود می شود و باعث داغی بیش از حد آب می شود.

برای برطرف شدن این مشکل باید از تکنسین های متخصص در این زمینه کمک بگیرید .

برخی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در پکیج های ایران رادیاتور ایجاد شود شامل خراب شدن برد ، پمپ و فلومتر می باشد که برای تعمیر آنها باید با نمایندگی های تعمیر پکیج ایران رادیاتور تماس بگیرید.

 

 

نمایندگی ایران رادیاتور در کرج

 

با توجه به اینکه شهر کرج یکی از شهرهای پرجمعیت ایران است ، نصب و استفاده از پکیج های ایران رادیاتور در این شهر نیز رواج دارد.

بنابراین طبیعی است که نمایندگی های فروش این محصولات علاوه بر فروش ، خدمات پس از فروش و تعمیر پکیج های ایران رادیاتور در کرج را نیز ارائه دهند.
آیا می دانید نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در کرج  کجاست ؟

تاسیسات مرکزی ایران ، با مدیریت لطفی و بیش از 30 سال تجربه و دانش فنی ، به عنوان نمایندگی خدمات ابران رادیاتور در کرج فعالیت دارد .
تاسیسات مرکزی ایران علاوه بر فروش پکیج ایران رادیاتور در کرج ، خدمات نصب ، سرویس و نگهداری آن را نیز انجام می دهد .
–  فروش پکیج ایران رادیاتور در کرج و استان البرز با نصب و گارانتی
–  تعمیرکار پکیج در کرج
–  تعمیر موتورخانه در کرج
- فروش قطعات پکیج در کرج
- تعمیرات برد پکیج
-  تعمیر پکیج آریستون در کرج
- تعمیر پکیج ایساتیس در کرج

تاسیسات لطفی  - www. tmilotfi.ir

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 738
  • بازدید کلی : 2,105